Postanowiłam, że będę dodawać na bloga różne stylizacje np. w jednym kolorze, z jednego sklepu itp. Pierwszą stylizacja będzie ubiór czarno-szary. Jest raczej drogi, ale moim zdaniem bardzo ładny. Co o nim sądzicie? Podoba wam się? Jeśli chcecie możecie w komentarzach możecie napisać jaka stylizację chcielibyście żebym zrobiła.
Bluzka- Miss Sixty 16sd
Spodnie- Bonojur Bizou 7sd
Torebka- Evening Falls 15sd (ja kupiłam za 11sd po przecenie)
Buty- Miss Sixty 14sd
missluucy1990r